torsdag 31 mars 2011

Nu är det klippt


Inte så stor skillnad faktiskt.

Ny frissad och fortfarande nykär

Det blev inte kort den här gången heller. Jag har funderat fram och tillbaka och bestämde mig för att ha kvar lite längd på håret - i allafall just nu. ;)
Nästa gång kan det mycket väl tänkas att det får falla för saxen.
Det som är lite skönt nu är att jag lätt kan sno upp det i en svans när jag inte orkar göra något med håret.





Som ni ser är det inte långt hår jag har, men inte heller superkort som jag nästan alltid (känns det som) har haft.
Skönt med lite nya fräscha slingor igen också.


Idag på morgonen kom jag på (när jag såg vilket datum det var) att jag och L har varit ett par i 18 år idag.
18 år?!!
Jag förstår verkligen inte att tiden har gått så otroligt fort.
Men det sägs att tiden går fort när man har roligt. :)
För det är verkligen så det är, vi har jättekul tillsammans.

Jag känner mig fortfarande nykär, hur nu det kan gå till.
Tycker att efter så lång tid borde det vara mer vardag, men helt ärligt så pirrar det så där härligt i magen när jag sitter och tittar på honom och jag känner att -Wow vad lycklig jag är som får dela mitt liv med denna underbara man. 

Inte nog med det så har vi världens underbaraste barn tillsammans också.
Vår stora tjej hörde att jag nämnde vår årsdag nu i morse och när hon kommer hem ifrån skolan har hon varit och köpt presenter åt oss.
Gullunge där!!

En jättesöt glasflaska från Butik Annelie och varsin 230g Schweizernöt chokladkaka.






Tror ni vi blev glada?! :)

Nu ska jag dricka kaffe, äta choklad och plugga en stund.
Snart är det dags att hjälpa till med fix av tjusiga tjejer som ska iväg på den årliga Idrottsgalan som deras skola anordnar varje år.
Antar att det ska lockas lite hår mm.

Ses imorgon igen och då är det Fredag, tjohoo!

Krameli kramis


1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!