torsdag 17 mars 2011

En klämmig dag

Dagen började inte helt smärtfritt idag för min lilleman.
När han kommit in på skolan och tagit av sig skorna skulle han gå in igenom ytterligare en stor och tung dörr som oturligt nog åkte igen på hans stortå. Aj aj aj!

Han hade inte sagt så mycket på en gång utan det var när han kommit in i klassrummet och tittade på tån som han blev jätteledsen för hela strumpan var full i blod.
Pappan fick gå tillbaka och hämta hem liten ledsen kille för att se om det eventuellt skulle bli aktuellt med ett läkarbesök.
Det ser ut som att det har gått riktigt bra och att det gick över ganska snabbt, för när jag kom hem ifrån en pluggdag på Mittuniversitetet så hade mina grabbar bakat kladdkaka.




Jag fick också reda på mitt resultat ifrån min tenta på Specialpedagogiken idag, och jag kan väl säga som så att jag tog en stor bit kladdkaka med grädde för att.....Tihi FIRA!

Nu får jag hoppas att det håller i sig och att tentan som jag ska göra på måndag också går bra.

Imorgon är det Fredag IGEN!
Veckorna bara susar förbi i en hiskelig fart, jag hinner inte med mig!
Jag är till och med före i tiden för igår hade jag torsdag hela dagen.
Ha ha ha, nu höll det på bli lite tokigt...tänkte skriva trosdag istället för torsdag, fniss.

Nu ska jag fortsätta virka på en lite annorlunda grej som min svägerska har önskat.
Ett bumperskydd till mini M's vagn. De ni! ;)

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Hihi, lustigt - har precis börjat virka ett till vår jag med :). Blir kul att se hur din blir för jag räknar med en bild ;)!

    Vad duktig du är som klarar tenta efter tenta, bra jobbat!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Är grymt nyfiken på hur den blir. Ska bli spännande och se vilka färger det blir.. Eller ja, hur du bestämmer dig för att göra den. Jag vet ju att det blir nått med rosa ;)

    När du är klar så får du mer än gärna ta kort på vagnen när den är på plats. Kanske roligare än att bara ta på bumberskyddet ;)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!