onsdag 9 mars 2011

Take a break


Ljuvligt svalt i blått & vitt

En paus med lite Greengate inspiration

Tar mig en liten paus ifrån den skriftliga examinerande specialpedagogikuppgiften jag sitter och jobbar med.
Ibland är det inte bra att vara för petig märker jag. 
Skriver, läser, raderar och skriver om.
Jösses, om jag inte är nöjd snart så lär jag aldrig bli klar med uppgiften, suck!

Tittade in på Greengate's sida och hittade några bilder som jag kände att jag ville visa här.
Förstår inte vad det är med det märket, men precis som med Rice så blir jag så glad när jag ser deras fina saker.

Som på den här bilden till exempel....




Till och med diskningen ser skojig ut när man får diska dessa färgglada koppar och fat. :)




Eller vad sägs om dessa Lattemuggar och kökshanddukar som är så romantiskt fina.




För att inte tala om detta porslin i vitt och blått som verkligen är en het kombination nu i sommar vad jag har förstått.
Om nu sommaren också blir varm och het så blir det svala färgerna vitt & blått en fin kontrast.

~

Väntar förresten på svaret på min senaste tenta, den som inte kändes riktigt bra ni vet.
Vi skulle få reda på resultatet idag eller imorgon, men än har det inte dykt upp något på studentportalen så jag får nog vara nervös tills imorgon är jag rädd.
Usch, jag vill verkligen inte göra om den!
Håll tummarna för att det gick vägen för mig är ni snälla. ;)

Nu ska jag i allafall fortsätta peta lite till på min uppgift så får vi hoppas att jag blir klar ikväll. 

Kram

Alla bilder är lånade från Greengate.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!