tisdag 29 mars 2011

Ljust och fint


Härliga solsken



Plugg i härligt solsken


Den fina gamla ladan ser jag när jag tittar ut från vårt köks/vardagsrumsfönster.
Tänk vad vackert det är med åldrat trä.

Idag har jag suttit på altanen och njutit av den varma solen samtidigt som jag har läst.
Det är en lyx jag njuter av just nu, att kunna förena nytta med nöje.
Borde ha läst lite mer än vad jag har gjort idag men jag var in en sväng till stan också för att fixa lite saker.
Har en liten dam som snart fyller år här hemma. ;)

Sprang in en sväng på Esprit också och det skulle jag kanske inte ha gjort, hi hi.
För med mig hem följde den sötaste vita blusen man kan tänka sig.
Kommer bli så fin till jeans nu i vår.

Bild lånad från Esprit.eu

Imorgon ska jag träffa mina pluggarploare igen.
Måste erkänna att jag saknar er allihop tjejer när vi inte ses på ett tag.

Nu ska jag hoppa i träningskläderna för att ta mig iväg ut på en löprunda.
Älskar dessa ljusa fina kvällar vi har fått nu, det ger så mycket extra energi.

Piggelin kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!