tisdag 22 mars 2011

Rätt fel

Jag berättade att jag hade klarat tentan för ett tag sedan.
Det var skönt, men jag hade fått väldigt dåliga poäng.
Jag var ändå glad för att jag hade klarat den och inte behövde göra om den.

Igår när jag var i Härnösand gick jag och P för att hämta ut dessa tentor.
När jag får min tenta i min hand ser jag att jag inte alls hade 4/9 på första momentet utan 9/9.
Tror ni att jag blev glad? ;)

Det betyder att mitt betyg höjdes från ett skruttigt E till ett mycket bättre C, eller VG som mina barn skulle säga.
Kändes myyyycket bättre. :)

Nu är det time to go till Härnösand igen för ytterligare en dag med föreläsningar, seminarium mm.
Är så otroligt trött när jag kommer hem dessa dagar så ni anar inte.
Men klokare blir jag i allafall...tror jag.

Ha en riktigt bra tisdag mina vänner!

1 kommentar:

  1. Men gud vad roligt! Grattis! Det var ju superbra! (och du som sa att det kändes sådär) ;) Plugga lugnt!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!