fredag 11 mars 2011

Vårshopping


Vårjackor till tjejerna

Shopping hemifrån

Ibland är det så skönt att slippa springa i butiker för att hitta något som passar till två tonårstjejer.
Så idag gjorde jag det enkelt för mig och nätshoppade istället.

Vi hittade vårjackor som båda två gillade jättemycket.
Det fick bli samma modell men i olika färger.
Tycker de var riktigt riktigt snygga faktiskt.

Sedan var det ju skor som också fattades i tjejernas vårgarderob.
Min stora tjej hittade ett par kängor som hon gillade och som fick bli hemklickade.




Min andra tjej är mer inne på Converse stilen. Nu har vi ett helt gäng Converse här hemma så några fler sånna blir det inte nu, men hon hittade ett par liknande jättesöta blommiga som vi föll för.



De måste bara bli helt perfekta till den rosa jackan, eller vad säger ni?

Fredagkväll igen mina vänner!
Vad tänker ni hitta på??
Vi ska bara softa i soffan och titta på Let's dance.

Passar på att önska er en fin början på helgen...
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!