söndag 27 mars 2011

Pärlor


Söta små pärlhyacinter


Små och stora pärlor i mitt liv

Igår tog jag och satte små pärlhyacinter i en gammal soppterrin.
Riktigt gammaldags vackert tycker jag att det blev.

Pärlhyacinter påminner verkligen om vår och de är så otroligt gulliga med sina små blå pärlor som tillsammans bildar vackra blommor.




Våra finaste grannar kom över igår på middag och det är som vanligt jättetrevligt att umgås med dem.
Tusen tack för en mysig kväll A & F, ni är stora pärlor i mitt liv!

Med sig hade de tulpaner i en härlig färgblandning.







Idag blir det en slappar dag här hemma för jag vaknade med värk i hela kroppen, lite halsont och som grädde på moset magknip.
Har haft ont och varit dålig i magen sedan jag och några av mina arbetskompisar åt pizza från Biteline.
Hörde idag att en av de andra tjejerna också blivit dålig i magen, så då borde det vara pizzan som inte var riktigt som den skulle tror jag.

Önskar er en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!