söndag 20 mars 2011

Swosch!

Ja så kändes det som det lät när helgen flög förbi.
Vart tog den vägen??

Jag har som ni sett inte hunnit med att uppdatera bloggen ens.
Men nu tog jag mig en liten stund för att titta in och säga Hej till alla er som tittar in här hos mig.

Jag tittade också in till Frökenfräken och hittade lite nya góbitar som jag tänkte att jag skulle dela med mig av till er.

Nu när vårsolen lyser in så känner i allafall jag att jag vill städa och tvätta allt vad som går.
Rice har en härligt cerise tvättkorg som jag tror jag ska investera i.





En glad matta till köket skulle också sitta fint.





Små söta dipskålar som ser ut som karameller kommer så klart från fina Rice också.




Sist men inte minst så hittade jag en gullig lattemugg från Greengate.





Allt hittade jag som sagt hos Frökenfräken's webshop.

Jag har i helgen köpt pelargonjord och nya krukor till mina Mårbackapellisar.
Hoppas jag får lite tid över i veckan för omplantering.
Vill verkligen att de ska ta sig och bli så där buskiga och fina med massor av ljusrosa blommor igen.

Men nu i veckan är det full rulle kanelbulle för vår familj, så det återstår att se hur mycket jag hinner med.
Kan bli en och annan bloggdag som får styrka på foten också.
Hoppas ni har överseende med det. ;)

Nu tillbaka till skolböckerna för att sätta det sista innan jag slår igen dem för sista gången innan Tentan imorgon.

Wish me luck!

Alla bilder är lånade från Frökenfräken.

1 kommentar:

  1. Ja, det finns verkligen mycket vackert på deras webbshop! Mysig blogg du har =0)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!