tisdag 1 mars 2011

Först mys sedan träning


Myskväll med film på en måndag.

Hemmakväll...

...har flyttat till nya stoooora lokaler. De har massor med filmer och såklart enormt med gott godis.
Kände att jag ville ta igen myset som jag missade när jag var i Mora i helgen så vi åkte in till Hemmakväll igår och hyrde fyra filmer och köpte massor med smågodis.

Filmen vi tittade på igår kväll var Inception.

Från början fattade jag nästan ingenting, försökte hänga med på om de var i en dröm eller inte men det var sjukt svårt.
Efterhand börjar allt sätta sig på plats och man förstår grejen med inception.
Måste säga att trots att den var lite skum så var den riktigt bra och sevärd.

Åt lite godis men jag vet inte om det har att göra med att jag kommit igång med träningen eller vad det är,  jag var faktiskt inte så himla sugen när jag väl skulle börja äta. 




Power Yoga

Idag var jag på ett Power Yoga pass som fina Camilla på EGO hade.
Hon körde rätt mycket stretchövningar och det var ju bara rätt för min lite stela kropp idag.
Tror faktiskt jag ska fortsätta gå på Yoga då det ger ofantligt mycket.

Kolla in den här kroppen till exempel, to die for!



När jag kommit hem så fixade jag Sparrissoppa till mig och maken, mums.
Sedan snörade jag på mig träningsdojjorna och satte iväg på en löprunda.

Tänker köra efter ett schema för att skona kroppen, knäna brukar lätt kunna ta stryk så här i början.
Har använt mig att detta tidigare men då var jag helt död efter första svängen.
Idag gick det så lätt så lätt, tror nästan att jag kan hoppa fram någon vecka utan att det gör något. :)

Nu middag - sedan plugg

Ses imorgon!
Kram

Bilder lånade från Hemmakväll, Adlibris och Studentum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!