söndag 13 mars 2011

En mus i vårt hus


Vår nya familjemedlem

Välkommen Alvin!

Ja då har vi blivit en till i vår familj - lilla ökenråttan Alvin.
Han har nu officiellt blivit vår råtta då Alvins förra "matte" är allergisk och inte kan ha honom kvar.
Djurvän som min stora tjej är, ja alla mina barn för den delen, så hoppas jag att han kommer ha det riktigt bra här hemma hos oss.

Lille M vaknade inatt och hade en fruktansvärt hemsk mardröm lillstackarn. Han hade drömt att Alvin smet och sprang ner för trappan, och i hallen nere låg Freja och åt upp honom.Huga!
Vi får hoppas att det bara var en dröm och att detta inte händer på riktigt. :)




































Min Pappa kom hit idag och hade med sig ett helt fång underbara tulpaner.
Det är inte alla dagar man får blommor bara "så där".
Tusen tack pappa!

Hade också besök av min góa mamma idag.
Hon kom hit och tog med barnen ut och åkte pulka så jag fick lite ro att plugga.
Jättetack mamma!

Nu har jag tittat på Solsidan och bloggat samtidigt, man måste vara effektiv ibland. ;)
Imorgon blir det en riktig studiedag med mina studiegruppsvänner på Mittuniversitetet.

Ser fram emot en ny vecka med nya möjligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!