torsdag 24 mars 2011

me&i


Vårnytt från me&i.


Harry & Lily

Jag gillar kläder med bra kvalité och om det är några kläder som har det så är det verkligen me&i.
Det var såklart därför jag valde att sälja deras kläder under en period också.
Nu är jag inte säljare längre men jag älskar fortfarande kläderna och både jag och barnen använder dem flitigt.

Nu har det kommit lite fina nyheter som ni bland annat kan se här ovanför.
Det är Harry och Lily som kommit med trädgårdstema, väldigt passande så här i vårtider.

De har två nyheter till oss tjejer också som är väldigt fina.





Den marinblå var så fantastisk fin med sitt fina mönster som ser broderat ut.
Axelbanden är utprovade så de ska dölja bh-banden, perfect!

Fin till både fest och vardag är den vita klänningen.
Så söt med det fina citatet "life is the flower for which love is the honey".


Till de allra minsta har de kommit med en störtskön Happy birds body.
Passar utmärkt nu när det snart är påsk. ;)




Så skönt att det äntligen är fredag imorgon igen.
Min innevecka är nu slut så nu är det till att återgå till plugg på hemmaplan.

Imorgon ska jag få träffa mina härliga arbetskompisar igen då det står Afterwork på agendan.
Det ska bli jätte skoj att ses igen, och jag ska faktiskt sommarjobba i sommar så det är skönt att inte helt tappa kontakten med dem.

Önskar er en finfin torsdagkväll!

Kramelikram

Alla bilder är lånade från www.meandi.se.

1 kommentar:

  1. Jaavisst är det fina nyheter?! Jag har ju en visning bokad till slutet av maj men jag är bra sugen på att flytta den till mitten av april istället. Jag är så sugen på den vita tunikan.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!