onsdag 16 mars 2011

Det ljusnar...


...både inne och ute.

Finfina vårnyheter överallt

Att våren är här ser man på alla nyhetsbrev som dimper in i både mailbox, snigelpostlådan och på Facebook mm.
En fin webshop och liten butik som jag gillar är Bloominghome.
Den ligger faktiskt här i Sundsvall och har jättemycket fina saker.

Nu har de fått hem många fina nyheter som jag inte kunde låta bli att ta en titt på.

Den söta väskan vill jag ha bara därför att den är så himla gullig.
En fin Tine K stråväska skulle jag vilja ha på altanen så jag har någonstans att lägga alla plädarna i.



Den vita kudden med fjäril ser så krispigt fräsch och somrig ut och skulle också passa kalasbra i soffan på altanen.
Den svarta gjutjärnsljusstaken vill jag ha i par och stående på köksbordet för att kompensera allt vitt.

Sist men inte minst vill jag ha några silverkrukor till mina Orkidéer.


Det var min lilla önskelista från Bloominghome.
Önska kan man ju alltid göra och drömma är gratis. ;)

Nu ska jag gå ut på altanen och avnjuta pannkisar (inte LCHF, jag vet) som min góa lilla tjej har stått och gräddat.
Lyxigt va?!! :)

Kramar i massor

Alla bilder kommer så klart från BLOOMINGHOME.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!