torsdag 7 juli 2011

Min nya rosa kärlek


Min personliga almanacka


Äntligen är hon här!

För självklart är det en hon den lilla rosa skönheten som kommer följa mig och mitt liv i ett helt år framöver.
Hon kommer vara min allra bästa vän som kommer veta det mesta om mig och min familj.
Hålla reda på skoluppgifter, fritidstider, träningstider, födelsedagar och annat smått och gott.

Jag har bloggat om personlig almanacka förut men då kom jag aldrig till skott och beställa någon.
Nu tänkte jag att jag skulle börja strukturera upp mitt pluggande lite bättre och planera på ett annat sätt den här terminen.
Då är det perfekt med en nystart i en sprillans ny almanacka som dessutom är så söt och fin så man vill bläddra i den hela tiden. :)

Personlig almanacka hittar ni till här.




Att det är MIN går inte att ta miste på i allafall.
Ser ni lilla rutan längst ner i varje spalt?
Dagens träning - innebär att jag kanske kommer ihåg att träna också, ha ha.
Nja, det blir i allafall lite roligare att skriva in min träning och tiden jag har tränat de dagar jag kommer mig iväg.
Det finns också en "Veckans att göra" ruta som förmodligen alltid kommer vara överfylld.
Men lite skönt kommer det vara när jag får bocka av mina "att göra" saker i listan.

Nu blir det duschen, för jag har tagit en löprunda och ett Kettlebellspass, och sedan kramar jag kudden.

Just ja, höll på glömma....imorgon är det FREDAG!!!!

Godnattkramar

2 kommentarer:

  1. Jag har funderat på en sån ett tag - verkar himla bra.

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas verkligen att den ska hålla ordning på mitt liv. :)
    Skoj när man får "inreda" den själv.

    Kramar Jeanette

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!