lördag 2 juli 2011

En slags lördag

Vet inte när jag sov så här länge som just idag.
Vi vaknade 10:30 ALLIHOP!
Det kändes jätteskumt när halva dagen hade gått men samtidigt lite skönt att ha sovit ut riktigt också.

Gråskruttigt väder har vi här idag så jag tog och rensade bland en massa papper.
Det tog sin tid då det var papper flera år bakåt i tiden som skulle sorteras undan.
Men riktigt skönt nu när det är klart, fast jag fick inte så mycket mer gjort idag tyvärr.

Efter middagen tog jag med mig barnen in till Hemmakväll för att hyra några filmer.
Regnväder = film
Men innan det blev film så snörade jag på mig dessa...




...och begav mig ut på en löprunda.
fantastiskt skön och det gjorde absolut inget att det började regna heller.
Nu är man nyduschad och kan krypa upp i soffan och titta på lite tjejfilm när "gubben" jobbar natten.






Efter en löprunda kan man väl få unna sig lite godis också, eller hur?




Ha en riktigt mysig lördagkväll ni också!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!