lördag 9 juli 2011

Småkryp



Hört utifrån altanen

Maja och lillebror Mille sitter ute på vår inglasade altan igår kväll innan det var dags att sova.
Rätt som det är hör jag Maja gapskratta där ute.
Hon har sett ett kryp och skrikit till lite när Mille som coolt ska lugna sin storasyster säger:
-Lugn, det är ingen fara Maja, det är bara en Knark. :)

Lillgubben! Det var såklart en Harkrank han menade.
Lite roligt fick vi iallafall och han skrattade så han kiknade själv också.


Nej nu är det dags att ta tag i lite tvätt och packning för imorgon ska jag släppa iväg min mellantjej på fotbollscup i en vecka till Danmark!
Ja ni förstår ju att det känns lite i mammahjärtat när man ska släppa iväg henne dels så långt och så en hel vecka.
Men jag tror det kommer gå finfint och de kommer få en oförglömlig vecka tillsammans alla fina tjejerna.


Ha en fortsatt fin helg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!