söndag 3 juli 2011

Skön söndag


Sommarfötter


Jag är fast

Kettlebells är nog en av de roligaste och effektivaste träningsformerna jag har provat.
Idag körde jag ett pass från ett klipp jag hittade hos denna superduktiga tjej Olga.
Titta gärna in där och på hennes bilder som visar hur hon såg ut några veckor efter graviditeten och hur hon ser ut nu. Ni hittar bilderna i spalten till höger på sidan.

Det som är så skoj är just att det är effektivt, jag köpte mina Kettlebells för en och en halv vecka sedan och har varvat Kettlebells med promenader och en löprunda har det också blivit.
Tro det eller ej men vågen visar -3 kg!
Gissa om jag är nöjd. :)
Nu är det bara till att fortsätta och inte tappa flowet jag har just nu.

Efter min träning idag så kom jag på att jag skulle piffa upp mina fossingar och även händerna lite.
Men när jag dukat upp alla nagellack som jag hittade i min lilla manikyrväska så var det inte helt lätt att välja.
Franskmanikyr, rött, blått kanske eller lite läckert cerise?



Resultatet såg ni på bilden ovan och det blev någon blandning av rött och rosa tror jag.
Tyvärr står det inget på nagellacket så jag kan inte tala om vad jag har använt för färg om någon skulle vara nyfiken.
Nu har jag glada fötter igen. :)

Imorgon är jag ledig bara liksom så där och det ska bli jätte jätte skönt.
Ska åka ut till Hööks med Matilda så hon får kolla efter ett par ridbyxor som hon behöver.
De hade visst kanonpris på ett par röda helskodda nu under Gatufestveckan och det är precis vad min tjej vill ha.

Nu är det dags att titta på en till av våra "tjejfilmer" som vi hyrde igår.

Ses imorgon!

1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!