måndag 25 juli 2011

Få en överraskning


Denna jättefina överraskning väntade mig och L när vi kom hem från arbetet idag.


Halloj!

Det var helt fantastiskt underbart att komma hem idag och mötas av doften av nylagad tacos när man öppnade ytterdörren.
Våra tjejer hade lagat middag idag då både jag och L jobbade sent.
Det blev en mysmiddag bara "liksom sådär" trots att det bara är måndag.

Tack för jättegod mat tjejer!!





Som ni vet hade jag besök igår av min bror med familj.
Jag fick en present som jag gått och trånat eftern en lång tid men inte kommit mig för att köpa.
En rosa Rice form som är både söt och läcker på samma gång.
Jag kan komma på hur mycket som helst man kan servera i denna snygging.
Tjejerna kom ju på en - tacofärs. Sedan kan man göra gratänger, lasagne, servera sallad, bullar, popcorn eller varför inte goooooodis! 




Tusen tack E & J!


Sand, sand och lite mera sand

Mini M och jag satt i sandlådan en stund och lekte också.
Sand är härligt!
Vi lastade på en grävskopa och tömde ut det i en hög en hel massa gånger, det var skoj.
Fast sedan tyckte nog M att det var lite dumt att ta sand från ett ställe och hälla på ett annat, så hon tog av sanden jag hällt ut och lastade på i skopan istället.





Lite studsmatta hann lillgumman med också, det tycker hon är super skoj.
En mysig dag med fina lilla familjen blev det.

Vi ses imorgon igen min vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!