tisdag 19 juli 2011

Rea rea rea





Vilka underbara kläder...
...till riktigt fina priser.
Sitter och klickar fram och tillbaka och har bara lite svårt att bestämma mig om det ska få bli hemklickat lite fint eller om jag faktiskt ska låta bli.

Men svårt är det att låta bli måste jag säga, för vad sägs om den här...




En riktigt snygg paisleymönstrad klänning för BARA 199:-
Nu är ju tyvärr inte detta riktigt mina färger men samtidigt måste man våga prova lite nytt ibland. Hm...




Ursöt kjol i chambray vore väldigt användbar.





Den här fina blusen skulle vara jättesnygg även nu i höst till jeans och med ett snyggt mörkbrunt skärp i midjan.
Mmmm....det kanske vore nått faktiskt.
Får fundera lite och finns något av allt jag sett som jag skulle kunna tänka mig kvar imorgon eller på torsdag så kanske kanske det får bli hemklickat ändå. ;)

Pssst en hemlis

Imorgon finns det någon här i huset som fyller år.
Inte jämnt, men väldigt väldigt nära jämnt.
Så imorgon ska jag få festa på lite tårta som min man ska få äran att göra till mig.
Ja som ni förstår nu är det ju jag som är födelsedagsbarnet den här gången.

Tråkigt nog jobbar jag hela dagen imorgon, men sedan när jag slutat ska jag minsann fira riktigt ordentligt med min närmaste familj. 

Nu är det dags för mig att krypa till sängs så det får bli morgon någon gång, hi hi.

Kram

Alla bilder är lånade från Provrummet.se, titta in du också vettja. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!