fredag 22 juli 2011

Äntligen fredag!


Jag & min nya blus


Toodilooo!

Lovade er en bild på fyndet jag gjorde igår.
Den här söta blusen ramlade jag på när jag tog en genväg genom en butik som jag aldrig annars brukar besöka.
Det var nästan som att det var meningen att jag skulle gå in där för att hitta denna fining.
Svårt att återge färgen på bilderna men den är ljust varmrosa. 




Bilden längst upp till vänster är nog den som färgen är mest lik faktiskt.
Lite råa kanter på ärmarna är ju bara sååå fint.
Behöver jag säga att jag är nöjd med mitt köp?



Gissa vem?



Kan ni gissa vilka det här är?
Den lilla killen till vänster ser nästan ut som jag gjorde när jag var liten. ;)

Det är faktiskt min pappa som ser så där busig ut.
Bredvid honom ser ni min farbror som också han ser rätt full i bus ut.
Det är han förövrigt fortfarande, man får sig alltid ett gott skratt när han är med. 

Gillar det här fotot jättemycket.


Nu är det helg igen och jag har bara en arbetsvecka kvar innan jag får lite välförtjänt ledighet.
Ååååå så jag längtar nu!
Ska bli väldigt skönt att få vara ledig och inte ha en hel massa saker inplanerade.
Jag ska mest bara ta dagen som den kommer.
Har lite idéer som kanske ska få bli förverkligade, men det får ni höra mer om då.

NU...dags för FREDAGSMYYYYYS!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!