fredag 29 juli 2011

Budget tips


Fin tvål och handkräm.


Mjuk och ren

Kom på att jag vill tipsa om ett riktigt budget tips vad det gäller tvål.
Hittade de här fina flaskorna på Rusta och trodde nästan inte det var sant när jag såg priset, 19:90!
Tvålen finns i tre olika dofter och handkrämen i två.
Jättefint att ha tillsammans på handfatet.





Fin baksida också. :)


Lyxigare alternativ

Vill man ha ett lyxigare alternativ kan man köpa denna vackra tvålflaska hos fina butiken Par Courrier.



Bild lånad från parcourrier.se

Doft av nytvättade lakan...mmmm.
Men liiiiite dyrare dock, endast 198:-, katching!


Nu ska jag låta lille M få använda min dator för han ville prova ett spel som syrran sitter och spelar.
Har testat det själv och det var faktiskt riktigt skoj.
Man ska driva en taco-restaurang och det var inte helt lätt kan jag säga. :)

Kan tänkas att det inte blir så mycket uppdaterat nu i helgen då den ska spenderas med finaste familjen H.

Kramar från en långledig tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!