torsdag 14 juli 2011

Komma hem till den underbaraste

Gubbens gubbröra


Jag har det så bra!

Vad underbart det är att komma hem efter en lång arbetsdag (jobbade till 18 idag) till familjen och en färdig middag.
Idag fick jag till och med förrätt bestående av Gubbröra som min alldeles egna lilla gubbe hade fixat till.
Till varmrätt hade han svängt ihop Spanska räkor.
Min underbara man!
Ni anar inte vad gott det var!



Så nu sitter jag här i soffan och orkar knappt röra mig, pust!
Borde ta och rulla ur soffan nu och köra ett pass Kettlebells, men jag kanske får vänta en liten stund till känner jag. 

Måste bara visa er vilket härligt foto min stora tjej tagit på vår "sköna" hund. :)



























Så här sprallig är vår gamla tant som snart fyller 9år.
Man kan verkligen inte tro att hon är så pass gammal som hon faktiskt är.
Men så är det med boxrar, de leker livet ut.
Gillar stuket på tungan, ha ha.

Imorgon tror jag inte det blir något blogginlägg härifrån, om det inte blir en mobilbloggning vill säga.
Jag ska faktiskt få tillbringa kvällen med mina fina arbetskamrater.
Några av dem kommer jag inte träffa sedan på ett tag då de går på semester och jag hinner sluta jobba innan de kommer tillbaka. Buhuuu!

Så mina vänner,om vi inte ses här imorgon så ses vi på lördag!

Tjingeling mina raringar!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, vilken härlig bild! Håller med, bra style på tungan =0)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!