onsdag 27 april 2011

Upp och hoppa!


Dags att vakna!


Tick tack...

Tiden går ruskigt snabbt nu. På måndag har jag tenta igen och jag känner att jag inte alls hunnit med att läsa så mycket som jag borde.
När vi hade praktiken gick det bort två hela veckor då jag inte läste någonting alls för då var det annat som tog upp tiden.
En observation skulle göras och en rapport på denna skulle skrivas. En intervju skulle avklaras och sedan skulle min egen undervisning planeras och utvärderas

Sedan upptäckte jag att det faktiskt bara är 12 dagar kvar tills jag och min älskling åker iväg på vår lilla tripp till London.
Hämtade mitt pass igår och idag har jag skrivit ut våra Boardingcard så nu känns det att det börjar närma sig.
Har inte hunnit tänka så mycket på den här resan då det har varit så mycket annat som upptagit mina tankar den senaste tiden.
Födelsedagar, praktik mm mm.
Men nu är det som sagt snart dags - Åååå vad jag längtar!!



Små glimtar från vårt sovrum

Passade på att ta några bilder i vårt sovrum igen när jag var där och fotade mitt skrivbord.
Lika bra att passa på när man har kameran i högsta hugg. 





Vitt örngott från IKEA och det riktigt lantliga quiltade kuddfodralet kommer från Gripsholm och är köpt hos Frökenfräken.






Tavlan jag vann på konstlotteriet står lutad mot väggen på ett skåp i vårt sovrum just nu.
Vet inte vart jag vill ha den men den står fint där den står ett tag till.






På väggen hänger ett ljuvligt nattlinne som jag fått av min stora tös.

Måste dock göra något åt galgen som inte är så snygg träfärgad.
Har en liten plan för den, men jag måste bara hitta det "rätta" ... för att få till den bra.
Lovar att ni får veta vad jag har tänkt ut så småningom.


Nej nu måste jag stoppa näsan i boken igen!

Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!