tisdag 12 april 2011

Trappa ner


Vacker svart trappa blir härlig kontrast till vita väggar.


Funderingar...igen

Jag har nu fått nya idéer i mitt huvud.
Den här gången är det vår källartrappa som jag skulle vilja måla om.

I dag är den brunmålad och lite sliten, men jag känner att det skulle vara ganska läckert att måla den svart.
Fräscha upp väggarna med vitfärg och göra det lite trivsamt att ta trappan ner till källaren och tvättstugan.

Nu när jag sitter och letar inspirationsbilder så blir jag nästan lite sugen att måla trappan upp till övervåningen också.
Fast jag är inte riktigt säker på den punkten, gillar ju att ha den vitmålad också.
Ha ha, måste hejda mig lite kanske.

Den här bilden gillar jag skarpt.





I vår hall på övervåningen ska vi göra om räcket och detta var sååå snyggt tycker jag.
Enkelt och stilrent.
Tur mannen läser min blogg så han får veta hur jag vill ha det. ;)


Lite besviken

Ja jag är faktiskt lite lite besviken idag.
Fick tillbaka mitt senaste tentaresultat idag, suck.
Allt gick toppen förutom den sista D-delen som jag missade med EN skruttig poäng. Typiskt!
Som tur är så behöver jag bara göra om just den delen på tentan, inte hela. :)


Men jag deppar inte ihop för det utan kämpar på och allt har ju hittills gått bra så jag är ändå rätt nöjd att bara missa med en poäng.

Ha de gott, igelkott!

Bilderna är lånade från interiorguiden.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!