måndag 4 april 2011

Kort inlägg idag

VFU

Första dagen på praktik och det var såååå himla skoj!
Har både haft Matte och Skriv + Läs lektion.
Lite bild blev det också efter att barnen fått lyssna till en berättelse om de två jättarna Via och Måle.

Imorgon bär det iväg på friluftsdag.
Tyvärr skulle det nog gå bättre att åka vattenskidor än vanliga är jag rädd.
Men vi får försöka göra det bästa av dagen ändå.
Blöta barn har vi garanterat med oss tillbaka till skolan sedan i allafall.

Är rätt trött i huvudet efter mycket information och många nya intryck.
Hoppas jag orkar skriv lite mer imorgon för nu ska jag strax hoppa i säng och förhoppningsvis vara lite piggare imorgon.

Ses imorrn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!