tisdag 19 april 2011

Längtan efter kaffe

Ibland längtar man så där ohyggligt efter en kopp kaffe.
Idag vart det en sån längtan för mig.

Jag och lille M åkte tåget mot Gävle kl 8:32 och innan vi gav oss iväg drack jag en kopp kaffe hemma.
Tog inte med mig kaffe på tåget utan tänkte att jag bara skulle dricka vatten på vägen ner.
När vi kommit fram checkade vi in på Hotell CH och gick sedan en sväng på stan.

Lunchade på McDonalds, men glömde helt bort att ta en kaffe då.
När vi strosat på en stund till så ville M att vi skulle gå tillbaka till hotellet för att "vila" lite.
Sagt och gjort, vi promenerade tillbaka och känner jag att jag måste ha kaffe NU!

Som tur är så kunde jag köpa en kopp nere i receptionen och ta med upp på rummet.
Så här ser man ut när man fått en kaffekick. ;)



Hi hi, snygg va?!

Återkommer lite senare med var vi hittat på i eftermiddag.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!