onsdag 13 april 2011

Tittelitut!


Vacker entré á la Tine K.


Inspirations bilder

Hinner inte med så mycket fixande och fotande just nu då stor tid går till min VFU och uppgifter jag har i samband med den.
Därför tänkte jag att jag skulle visa er lite bilder som ger mig inspiration just nu.

Alla bilder kommer från Tine K's vackra hem.




Vackert porslin




Så fint vitrinskåp med stora glasdörrar som tillåter det vackra porslinet att beundras.




Mmmm här skulle jag vilja krypa upp i soffan och mysa med en kopp te och en god bok.
Visst är det vackert med vitmålat golv?

Tyvärr skulle det inte vara så fint hos oss efter bara någon dag är jag rädd.
Vår vovve Freja brukar göra häftiga rivstarter när någon kommer hit och ringer på dörrklockan.
Det skulle nog bli hemskt repigt och fult.

Hennes små mörkbruna hårstrån skulle synas lite för väl på ett vitt golv också.
Drömmen om ett vackert vitt golv får allt vänta tills vi inte har någon fyrbenting här hemma längre.


Pussar & Kramar

1 kommentar:

  1. Håller med, vita golv är ljuvliga! Men det var just det här med husdjur...

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!