torsdag 7 april 2011

Regn och rusk

Fortsättning på stövelproblemet...

Var idag in till DinSko för att prova de svarta höga stövlarna som jag hittat på nätet.
De hängde många stövlar i skostället och jag hittade en 37:a direkt.
YES!
Men säg den lycka som varar.
Tyvärr verkar alla stövlar vara gjorda för vadlösa damer, suck.
De var alltså alldeles för trånga över vaderna och jag vill ju kunna få in byxorna i stövlarna så de inte behöver bli blöta nertill.

Traskade då raskt över till Scorett istället och hittade där Vagabond stövlar som var riktigt snygga med knytet en liten bit (inte hela vägen ner) på baksidan.
MEN de var såklart också alldeles för trånga i skaftet.

Då helt plötsligt ser jag dem, STÖVLARNA.
Mina stövlar!
Svarta, lite kortare, med kort snörning och en ytte pytte gnutta färg. :)




De är blänkande och fina och nu är de mina.
Ska ut och prova dem i det regniga vädret alldeles strax tänkte jag.





Nu är jag alltså lycklig ägare till ett par gummistövlar - Äntligen!!

Ha en fortsatt bra dag!

Regnblöta kramar

1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!