söndag 24 april 2011

Pust!

Jag vill inte klaga men jösses vad varmt vi har det!
Har suttit inne hela fm och pluggat men efter lunch skjutsade jag iväg min mamma med väninna till tåget som skulle ta dem till Arlanda.
Imorgon bär det iväg och jag hoppas de får en riktigt härlig resa.

Just nu känner jag mig inte så avundsjuk då vi har det så här varmt och skönt här hemma. :)
Men det ska visst bli lite kallare och då kommer mina tankar så klart gå till damerna nere på Cypern.

När vi lämnat av dem vid tågstationen åkte vi en sväng ut till Birsta.
Det var ganska lugnt där idag, men det kanske inte är så konstigt med tanke på vädret.
Jag har nu införskaffat en ny stekpanna och stekspade då de vi har nu fått gå i pension.





Köpte nu äntligen en hylla som jag ska ha vid mitt skrivbord.
Just nu har jag alla böcker och papper på golvet bredvid, det är med andra ord inte helt enkelt att hitta det jag behöver.
Hoppas på att med ordningen så kommer läslusten också.
Har varit lite si och så med den nu efter vfu:n.

Det blev i allafall - tro det eller ej - vita konsoller och ett vitt hyllplan.
Ni är väl inte förvånade va?! ;)





Det blev Ekeby Östen hyllplan och Ekeby Hensvik konsoll.

Är lite fundersam på om jag ska flytta på skrivbordet trots allt. Jag tror jag tar och testar sätta det mot väggen så jag får hyllan ovanför. Känns det konstigt så är det ju bara att flytta på det igen.
Men lite tur så har jag fått upp hyllan ikväll och då lovar jag att ni kommer få se bilder från min läshörna imorgon.

Jag var även in en sväng på Åhléns och köpte en vit trådkorg som jag tänker ha toarullar i på vår toalett.
Nu försöker jag hitta en bild på korgen på nätet men det var lättare sagt än gjort så bilder på denna kommer lite senare också.

Ha nu en härlig fortsättning på påskhelgen alla fina!

Kram kram

Bilder lånade från IKEA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!