fredag 22 april 2011

Glad påsk!



En låååång dag

Långfredagen har vi tillbringat en stor del av på hopptävling.
Det var riktigt riktigt nära en seger för vår största tjej.
Hon var inte mindre än ca en halv sekund ifrån den om man ska vara ganska exakt.
Men en andraplats är inte så dumt det heller med tanke på att det var M's kompis som tog hem segern. :)

Grattis till 2:a platsen gumman! <3

Sedan har vi haft besök här hemma nästan hela dagen.
Först kom min pappa hit med påskägg till barnen och en stor helgskinka till oss.
Sedan kom lille M hem med en kompis och kort därefter dök min kära mor upp.
Också hon med påskpresenter till barnen.
När hon varit här en stund kom min lillebror hit med mini M och vovve.

Ja som ni förstår har det varit fullt upp, och inte mycket har det blivit gjort heller.
Men det är väl så det ska vara en dag som denna, man ska liksom vara ledig. 
Tycker det är trevligare att umgås med nära och kära. ;)

Nu ska vi strax grilla lite och äta en mysmiddag ute på vår härliga altan.




Det blev lite körsbärskvistar istället för björkris i år, men det är också fint tycker jag.
Jag är väldigt sparsam med pynt så här vid påsk, liksom inte riktigt my cup of tea.


Hoppas ni får en riktigt fin påsk med en massa gott godis och många mysiga påskpussar!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!