fredag 15 april 2011

Fin avslutning


Vackra påskbilder


Slut på det roliga

Idag har jag gjort sista dagen på min VFU och det känns riktigt trist att inte åka tillbaka på måndag igen.
Fick massor med kramar idag och det var nära till tårar många gånger.

De vackra bilderna fick jag från barnen i F-1:an som jag har varit med under denna tid.
Bakom bilderna har de som kan skrivit till mig och man blir lite rörd av alla fina ord.

Fick fina ord på min bedömning också.
"Bra yrkesval!" är en av kommentarerna jag fick, så det känns som att jag kanske gjort något rätt under dessa två veckor i allafall. ;)

Dagen avslutade vi med en hel massa skoj.
Först bjöd jag barnen på minimuffins som de uppskattade mycket. "De smakar Ljuvligt!" och "Det är de godaste muffins jag någonsin har ätit" sa de små godingarna.

Barnen fick varsitt kort som jag skrivit lite på till dem och sedan var det dags för påskmaskerad i gympasalen.
Där vart det disco och det bjöds på lite godis och Påskmust.
Mycket dans och lek blev det.

Ja det var det...
Nu är det till att skriva en rapport och fortsätta läsa inför kommande tenta.


Det är ingen vanlig dag, för det är...

...Bloggens halvårsdag! :)


Tänk vad tiden har gått fort ändå.
Det är alltså 6 månader sedan jag gjorde slag i saken och började blogga.
Har inte ångrat mig en sekund faktiskt, för det är så otroligt roligt och ger mig så mycket.

Jag är väldigt glad och tacksam för alla fina och roliga kommentarer jag får av er.
Tusen tack!
Blir också jätteglad att det är så många som faktiskt tittar in här på min sida varje dag.
Tack till er som tittar in men inte skriver något också. ;)

Nu börjar jag närma mig 10.000 sidvisningar och kanske kanske kommer jag ordna något skoj inför detta.


Nu ska jag strax åka och hämta hem min fotbollstjej för att sedan ha lite klassiskt fredagsmys med mina underbara barn.
Tyvärr jobbar "mannen i mitt liv" hela helgen så vi får mysa på utan honom.


Ha ett skönt slut på arbetsveckan!
KRAM

4 kommentarer:

  1. Så det var bloggens födelsedag =) Den hade jag inte koll på....
    Och att du valt rätt utbildning kan jag bara hålla med om.
    Ha´det bra, så hörs vi!
    Kram igen!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du har trivts så bra. Det har jag också, så det kändes lite tråkigt att det var sista dagen... Fick massa fina teckningar jag också med fina ord. Det är sånt som värmer i hjärtat!

    Roligt att du firar ett halvår med bloggen! Det påminde mig att min blogg fyller 5 år imorgon :) Fattar du, FEM ÅR! Haha!

    Vi ses till veckan!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härliga teckningar!

    Grattis även till vinsten, du vann i min blogg! Skicka din adress till blogg83@hotmail.com så kommer paketet under nästa vecka =0)

    SvaraRadera
  4. Hej Nettan!
    Kul att du trivs med din utbildning.
    Att du blir en bra lärare är jag övertygad om.
    kramar från Elaine

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!