tisdag 25 januari 2011

YES!!! Äntligen online igen!

Det tog sin lilla tid att få till datorn men nu är jag på banan igen. :)
Fixade det faktiskt helt själv...lite stolt då. ;)
Det jobbigaste var att spara ner alla bilder och flytta över till vår andra dator.
Sedan tog jag och återställde den som fabriksny.
Men jag vet ju att "man aldrig ska köra oskyddat" som en kollega till mig sa en gång till en kund när han pratade om säkerhetsprogram, fniss.
Så nu är Säkersurf installerat och igång också.

Fick frågan om vad jag använder för bildredigeringsprogram för att få de fina ramarna och jag använder mig av Photoscape.
Den fick jag ju så klart ladda ner på nytt nu också, för lite bilder vill jag allt ha i mina inlägg.

Greengate nyheter

Hade fått ett nyhetsbrev idag på mailen ifrån Elsas Hem och oj vad mycket fint de hade fått hem ifrån Greengate.


Den här muggen skulle jag vilja ha och dricka mitt kaffe eller te ur. 
Ser så härligt sommrig ut tycker jag.

Sedan hittade jag en porslinssked som skulle passa utmärkt till muggen om man får besök av någon som använder sked - Pappsen till exempel. :)


Smart köp

Kom på att jag måste berätta vad jag köpte till min älskling i förrgår.
Hade inga baktankar alls... ;)

Bild lånad från Adlibris.

En helmysig bok om Björn Ferry och hans väg mot OS-guld, där han också talar mycket om hans övergång från kolhydratrik kost till LCHF.
Gubben började läsa direkt, och det bästa i kråksången är att det finns massor av mumsiga LCHF recept i boken så igår fick jag laxgryta till middag.

Vad härligt det känns att vara på banan igen mina vänner!!
Tänkvärda ord för dagen - Bra kvinna reder sig själv. ;oP

Ha en underbar tisdagkväll mina vänner!

1 kommentar:

  1. Vad du är duktig som fixade till datorn. Nu vet man vart man skall vända sig när det händer eller det visste jag redan för du har hjälpt mig tidigare. Mammas duktiga tös :-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!