fredag 21 januari 2011

Visar du din så visar jag min...



...Buddha

Idag antar jag utmaningen från Living like Linda som innebär att om man har en Buddha hemma så ska man visa upp den på sin blogg.

Jag börjar att visa den här stora vita Buddhan som står i vår hall och som förhoppningsvis ger både våra gäster och oss lite extra bra energi "på vägen".

Sedan har jag två stycken till som jag inser är likadana som den vita i modellen.
Vet inte vad det är som har gjort att jag fastnat för just dessa, men det skulle kunna vara formen kanske.
Om han kan ha rund och go mage så kan väl jag också få ha det, hi hi.

Den som är i svart sammet (som tyvärr är väldigt bra att dra till sig damm) får stå på mitt nya skrivbord för att hjälpa mig lyckas med mina studier.


Den fina i guld står på skänken i hallen uppe och matchar fint med en spegel i guld samt vårt bröllopsfoto som också har lite guld i ramen.



Nu är det dags att bänka sig framför Let's dance mina vänner!

Ha en riktigt nice fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!