onsdag 19 januari 2011

Du är fantastisk!!!


























Bild lånad från Therese Sennerholt.

Tänkvärt citat

Idag tittar jag bara in lite snabbt, för mitt huvud värker och illamåendet börjar komma. Usch!!
Har idag fått lära mig på kursen i studieteknik att en viktig bit att tänka på är just självkänslan.
Om jag inte litar på att jag klarar av studierna utan tänker att allt är svårt och att det här kommer inte jag klara av så blir allt så mycket svårare.
Jag ska lita på mig själv och tro att jag klarar av det så kommer det gå bra.

Det är faktiskt något att tänka på vad man än tar sig för.
Tro på dig själv!
Våga prova nya saker!
Var stolt!

Och framför allt, Du är fantastisk precis som Du är!!
Hoppas ni tar åt er nu alla ni som läser detta, för alla har en hel massa fantastiska egenskaper som de kan och ska vara stolta över.

Nu ska jag ta och lägga mig och ta hand om min lilla huvudknopp så den mår bättre imorgon.
Då är det ny dag och nya möjligheter i universitetsvärlden!

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!