måndag 10 januari 2011

Vårfint









Denna helt underbara klänning från ChillNorway skulle jag ge nästan vad som helst för att få äga.
Den med bruna stövlar till - WOW!

Ser sådär härligt mjuk och skön ut som många av ChillNorways kläder gör.


De håller för fullt på att uppdatera sin sida med fina vårnyheter - ska bli spännande att se när de är klara.







Klänningen till vänster är nog en typisk Jeanetteklänning tycker jag.
Ser verkligen jättemysig ut.

Jag använder sällan kappa, och beige är inte riktigt min färg, men jag kunde inte låta bli att ta med den då jag tycker den är så snygg.

Att jag gillar mjuka & gosiga kläder har nog inte undgått någon, så vad skulle inte passa bättre än den där super fina mysdressen.

Då vart det lite modebloggat härifrån igen då, hi hi.

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!