tisdag 4 januari 2011

Vårfint

Sitter och kollar in lite fina vårkläder på nätet.
Blir helt såld på Brantings tunika AMIE soil som finns hos Nordljus.
Är den inte underbar så säg??


Så himla fin som den är, eller om man vill ha den redan nu (och inte frysa) med en tunn långärmad tröja under.
Vill ha!! :)

Tittade också in på HM's sida och där hittade jag en jättefin vit tunika som kändes helt rätt nu i vår och sommar.


Så söt och i helt rätt prisklass för en blivande student, hi hi.

Ja jag kunde ju inte låta bli att titta lite på vad fina OddMolly hade för vårfint.
Denna fastnade jag för direkt - som en liten karamell.


Den var verkligen såååååå fin och jag hittade den ljuvliga tunikan på Country Dreams sida.

Där har dom REA just nu och så klart hittade jag en hel del fint till nedsatt pris.
Bland annat denna fina klänning, "Fonda dress".


Skulle kunna skrota runt här hemma i den hela dagarna nu när jag ska plugga. ;)
Ser så otroligt skön ut och jag gillade verkligen den ljusblå färgen.

Det vart lite modebloggning idag, hoppas det är okej att jag blandar mina inlägg?
Ni kanske får börja kalla mig BlondinNettan snart, fniss. 

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!