tisdag 18 januari 2011

Min nya kompis


Min föredetta, Herr iPhone, har nu fått konkurrens av min nya fina vän, fröken X8.
Så slimmad och fin i formen, för att inte tala om den tjusiga baksidan som har en ton från vitt till cerise. 
Svårt att inte falla för hennes charm!

Min nya telefon

Trodde jag skulle sakna min iPhone mer än jag faktiskt har gjort nu dessa dagar då jag har varit utan den.
Idag tog jag i allafall och köpte en ny telefon och den här gången blev det en lite enklare modell.
En SonyEricsson X8.
Den är jättefin och påminner om iPhonen med en massa applikationer mm.
Hon och jag kommer säkert bli allra bästa vänner så småningom.

Nu väntar jag bara på att jag ska registreras som studerande så jag kan ta ett Telia mobil max 25 abonnemang också. ;)

Andra dagen avklarad

Så var andra skoldagen avverkad och HEJ, tro det eller ej, men jag börjar fatta saker. :)
Det jag inte förstod igår har jag faktiskt lite koll på idag. Lite i allafall...

Nu har jag fått min studiegrupp också och mina studiekompisar blev fem jättehärliga tjejer.
Tror vi kommer få väldigt roligt tillsammans faktiskt.
Och yeahh, jag är inte äldst heller!!!

Ikväll blir det till att krama kudden tidigt, är helt galet trött!!
Förstår verkligen att små barn blir alldeles trötta av en massa nya intryck, precis så känner jag just nu.

Jag måste bara få säga också att jag blir jätteglad för alla fina kommentarer jag får!!
Det är så himla skojigt att läsa dem och att se vilka ni är som läser och följer min blogg.

Bamsekramar till er allihop!!!
Love you!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!