torsdag 27 januari 2011

Uppackat och klart!


Söt tax som fungerar perfekt som dörrstopp från SIA.

Nyss hemkommen från Frökenfräken

Tog och hjälpte fina A med upp packningen av alla bedårande saker de fått hem ifrån SIA.
Nästan varje låda som packades upp innehöll något fint som jag lätt skulle vilja ha här hemma.
De har oftast väldigt stilrena och enkla saker, och det gillar jag verkligen.

Denna fina ljuslykta var en av alla saker som fick en speciell plats i butiken.




Sedan har ju SIA väldigt fina ljus också som finns i en hel massa olika färger.
Men vita funkar alltid bra.



Titta gärna in på Frökenfräkens sida om någon dag när de har hunnit uppdatera sin sida med allt nytt och fint. ;)

Nu är det dags att krama kudden känner jag, så jag orkar upp imorgon för att sätta tänderna i lite Vetenskapsteori.

Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!