tisdag 16 augusti 2011

Segaste dagen på länge


Fina sjalen COOL från Nordljus.


Halloj

Vart tog energin vägen?!
Har inte haft en gnutta energi idag utan mest bara gått omkring och såsat i myskläder.
Nåja, en löpsväng och ett styrkepass för rumpa/lår blev det....men sedan efter det har jag inte orkat gjort nästan någonting.
Men vet ni - Det gör faktiskt ingenting, för jag bestämde mig helt enkelt för att tillåta mig att ta en dag till att bara vara och inte göra något som jag egentligen inte vill.

Som ni sett så har min supercoola sjal kommit. Den dök upp i brevlådan igår redan.
Är väldigt nöjd, den är liksom både söt med volangen och lite tuff med döskallarna.
Kanske lite som jag kan känna mig ibland, snäll fast samtidigt väldigt bestämd.




Hipp HURRA!

För världens góaste "Bettan" idá!
Smitit har du gjort din lilla rackare, men jag hoppas du har det underbart i värmen med familjen.
En födelsedagsmiddag väntar när vi drar till Sthlm tillsammans i september...bara så du vet. ;)




Nu fortsätter jag chilla här i soffan en stund till och hoppas energin återvänder tills imorgon.
Isch! Kom precis på att jag ska till tandis imorgon.
Jag är liksom inte rädd, men det är inte det roligaste jag brukar hitta på en onsdagsmorgon om man säger så.

Wish me luck!


1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!