lördag 27 augusti 2011

Ett första mål


Nystädad byrå


Hej på er!

Denna helg går verkligen i fotbollens tecken...igen.
Lille M har haft seriematch idag och då var det sammandrag så det blev till att jobba lite för mig också.
Städning av omklädningsrum både före och efter föll på vår lott, men det är inte så betyngande.

Det blev en riktigt rolig dag för min lille prins som fick göra sitt första mål (på match) idag.
En mycket stolt kille hade jag med mig hem sedan.

Imorgon är det dags för Ånäscupen och en heldag med fotboll.
Swosch så har den här helgen gått också och det är dags att börja plugga igen.
Men det längtar jag faktiskt till nu, det ska bli så skoj att träffa mina underbara studiegruppsvänner igen.

Jag känner också att det inte gör något att det börjar bli lite mörkare ute på kvällarna.
Det är ju så mysigt när man kan börja tända ljus igen!




Har städat och fixat lite på min vita byrå och det är så skönt när det är rent och fint igen.
Satt ner en Murgröna och en Hortensia i en gammal sockerlåda och det blev en helt annan känsla på byrån.
Ett par vita ljusstakar, ett ljusfat och några stenar, sedan var jag nöjd.





Plockade in en fin blomma från kärleksörten i trädgården som först fick stå på byrån, men nu har den fått flytta till ett fönster istället.





Önskar er alla en fortsatt härlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!