måndag 8 augusti 2011

Ett litet svart paket...


Fint paket och innehåll från Provrummet.


Utrensat och påfyllt

Det blev en rejäl utrensning idag vill jag lova. Har två överfulla IKEA kassar med kläder som ska bort nu och jag är inte helt färdig än heller.
Men nu när jag har varit så duktig och rensat bort en massa kläder som jag aldrig använder måste jag såklart få fylla på lite också, eller hur?

Fick idag hem paketet från Provrummet som jag beställde i fredags.
Är väldigt nöjd med alla inköp.




Fina linnet Maggie med texten "La vie en rose" på ryggen.




Fin halterneck top som var över förväntan i kvalité.


Klädbilder lånade från provrummet.se.

Och söta Cheryl blouse fick ta plats i min nystädade garderob.
Den borde bli fin med ett svart brett skärp i midjan till svarta byxor eller kjol.
Allt satt perfekt och med tanke på att jag fick allt för under 300:- inkl frakt så är jag supernöjd. :)



Spännande kväll

Kvällen har jag spenderat med (nästan hela) familjen. Vår stora tjej ville inte hänga med utan stannade hemma med vovven istället.
Vi har varit på fotboll och det var jättekul!
Det var ganska länge sedan jag var och kollade på vårt lag GIF Sundsvall, men nu har jag fått mersmak så jag kommer säkert gå och titta på fler matcher.




Kvällens motståndare var Landskrona som till slut fick se sig besegrade med 2-0.
YEEEES!


Hoppas alla som har börjat jobba idag har haft en bra "förstadag" på jobbet.
Själv njuter jag av min ledighet allt vad jag kan för jag inser att snart börjar allvaret igen.
Men det ska bli riktigt roligt att få stoppa näsan i böckerna igen också. :)

Ha en mysig måndagkväll mina fina bloggvänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!