torsdag 25 augusti 2011

Höstdrömmar


Underbar klänning från ChillNorway.
Skulle gärna vilja mysa i den nu i höst/vinter när jag sitter hemma och pluggar.


Snygg i höst

Oh my vad mycket snyggt det alltid kommer till hösten/vintern.
Jag har hittat några saker som jag innerligt skulle vilja ha, men jag får nöja mig med att önska. 
Önska får man som sagt alltid göra och det är ju gratis.

ChillNorways helt underbara klänning Lisbonn Dress vore inte helt fel. 
Tänk att kunna gå hemma och mysa och samtidigt känna sig riktigt fin. 
Kolla in den ljuvliga baksidan på den också! 





Denna fining hittar man hos Tintinstyle som för övrigt har enormt mycket snyggt.
Hittade en odd molly blus som också är en riktig snygging.




Så härliga höstfärger och skitsnygg till ett par jeans, mmmmm.
Har länge varit sugen på en OM jacka, och nu har de en i lite mörkare brun som är så snygg så snygg.
Den här skulle vara riktigt nice att få värma sig med nu i vinter.




Alla dessa kläder har jag hittat hos Tintinstyle där jag också har lånat alla foton.

Jag skulle vilja matcha allt detta med ett par praktiskt Zippy boot's från Redfoot.
Hur fiffig är inte dess då? Varma och sköna precis som ett par UGG's, men här får man fyra modeller i en. :)



Bilder lånade från Redfoot.se.


Dessa kan man alltså använda som en hög stövel, vika ner kanten på om man vill, korta av och ha som en lite kortare sko och även vika ner kanten på den. Smart va?! :)

Nej nu får jag allt sluta drömma och göra lite nytta här hemma istället.
Ner i bunkern bara och ladda i en tvättmaskin slöfia!

Torsdagskramar
från


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!