lördag 13 augusti 2011

Fotbollsfeber

Dagen idag har bestått till största delen av fotboll.
Jag, lille M och min mamma har tillbringat dagen på en filt bredvid fotbollsplanen på Selångers IP.
Vi fick en fantastiskt härlig dag med massor med sol och många fina mål.

Första matchen förlorade tjejerna med 3-1 men nästa match kom med en grym vinst.
6-0!
Glada tjejer hade vi efter den matchen och chansen fanns till A-slutspel.
Men ibland är inte turen riktigt med då matchen efter deras var avgörande för hur tabellen skulle se ut till slut.
Tyvärr blir det nu B-slutspel och första matchen kl 8:00 imorgon. Zzzzzzzzzzz
Men men, de har presterat väldigt bra den här cupen hittills så de ska vara nöjda och stolta ändå.

Nu ska jag ner i tvättstugan och brottas med en gigantisk hög med tvätt.
Kan inte förstå vart alla kläder kommer ifrån för alla i vår familj är nästan alltid utan kläder och behöver nya. :)
Det blir bara ett kort litet inlägg idag då jag knappt varit hemma, men jag hoppas det är okej.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Tack finaste du för din kommentar! Den betyder mer än du kan ana! Tack <3
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!