måndag 15 augusti 2011

Några favoriter

Godmorgon!

Vaknar och hör hur regnet plaskar på vägen utanför vårt sovrumsfönster.
Ligger kvar lite extra och njuter av att fortfarande vara ledig. 
Det blir en soft morgon och jag skippar till och med morgonpromenaden idag.
Sätter mig här vid datorn istället och äter frukost, dricker lite kaffe och kikar på Odd Mollys kollektion fall 2011.

Här ser ni några av mina favoriter...

 

 

 

Bilderna är lånade från OddMolly.


Mycket fint hittade jag, så det här var bara några av alla godbitarna som föll mig i smaken.

Idag blir det innepyssel och förhoppningsvis lite målning.
Är lite sugen att ta fram symaskinen och sy lite, men vi får se vad som händer under dagen.

Önskar er en bra start på en helt ny vecka som ska fyllas med nya upplevelser och skojigheter.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!