torsdag 18 augusti 2011

me&i kväll

Supersöta Peekaboo chicken.


Hallå

Jag har verkligen gått från att inte ha någon energi alls till att ha hur mycket som helst.
Röjer och städar på alla möjliga ställen här hemma nu.
Tänk att jag aldrig kan lära mig att städa på ett ställe. Lyckas alltid börja städa på ett nytt ställe samtidigt som jag faktiskt redan höll på någon annanstans.

Hur som helst är det jätteskönt att städa bort allt damm som har samlats överallt under sommaren.
Fick mig ett välbehövligt avbrott ikväll när jag åkte ut till söta N som hade me&i visning hemma hos sig.
Mycket fint fanns det och en liten beställning blev det också.

Min lilla kille hade själv kollat på nätet och bestämt vad jag skulle köpa till honom.
Det blev den roliga tröjan som ni kan se här uppe, tyvärr fick jag inte till något foto på den skojiga baksidan på tröjan men den kan ni se här. Han ville också ha ett par av de fantastiskt bra canvasbrallorna.




Mamma blev inte utan hon heller.
Det fanns en hel massa härliga och superfina tunikor och klänningar som lätt kunde få en plats hos mig...men inte just den här gången för nu har jag rensat min garderob och har så mycket me and i klänningar så det får faktiskt räcka.
Fast ett par härliga plysch leggings fick det bli, de kommer bli mycket använda känner jag på mig.




Dessa heter CB cool & comfy leggings.
Me&i har ett samarbete med Cecilia Blankens som nu ville ha med ett par plysch leggings och det fick hon tillslut.
Bra tycker jag för de var jättesnygga (och användbara).

Fina N hade naturligtvis fixat lite fika till sina gäster och det var nog den godaste chokladkakan jag någonsin har ätit. En blandning av vit och mörkchoklad, mumsfillibabba!
Tack för en fin kväll N!


Nu är det dags att drömma sött och imorgon är det...
...FREDAG! Tjohooo!


Alla  bilder har jag lånat från me&i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!