torsdag 4 augusti 2011

Att ta dagen som den kommer


Fina lattemuggar från Green Gate.


Halloj!

Vad det är skönt med Semester! Man behöver inte bestämma så mycket utan bara ta dagen som den kommer, det gillar jag.
Morgonen startade jag med en skön powerwalk på en timme, direkt efter det ett träningspass som heter Super Rumpan, fniss.
Det är jättebra om man vill stärka upp höfter, knän och fotleder och det passar mig perfekt.

Efter en skön dusch och frukost tog jag lätt itu med tvätthögen som skulle styrkas.
Några maskiner tvätt har det också blivit idag.
Vad härligt det är när man får göra saker precis när man känner för det, inga måsten liksom.
Har alltså pysslat på här hemma mest hela dagen.

Nu har jag nyss kommit in efter en promenad med bästa svägerskan ute i regnet.
Det är faktiskt riktigt skönt att gå i regn när det är så pass varmt ute som det är nu.
Efter en skön dusch Igen tog jag mig en kopp te i en av mina nya fina muggar från Green Gate.
De är till och med fina inuti. :)





Till detta en skiva av ett LCHF bröd som jag bakade idag.
Det vart riktigt riktigt gott och enligt receptet så ska det endast innehålla 1 kolhydrat per skiva.
Inte illa va?!




Nu ska jag titta på en film och fortsätta njuta av min sköna ledighet.


Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!