onsdag 31 augusti 2011

Höstjackan

Bild lånad från ellos.se


Hej hopp

Det börjar verkligen kännas som höst ute nu, i allafall på morgonen - burrr!
Jag har inte någon riktig höstjacka, så efter att jag kikat runt på nätet förra veckan så kunde jag inte släppa tanken på denna fina skinnjacka.
Den bruna är riktigt snygg men jag själv föredrar en svart, efter mycket övervägande så bestämde jag mig för att klicka hem den (svarta).
Det gjorde absolut inget att jag hade 40% rabatt + fri frakt att utnyttja. :)

Tyvärr blir det ingen bild på min jacka idag, men det kommer så småningom.

Nu ska jag kasta mig i säng för jag är sjukt trött dessa kvällar efter de långa föreläsningsdagarna.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!