lördag 6 augusti 2011

Många mål idag


Bra jobbat och Snyggt mål polarn!


Fotbollscup

Första cupen avklarad för lilleman. Morgonen började med ösregn ute och det såg ut som att dagen skulle bli ganska blöt och kall.
När vi kommit ner till planen där matcherna skulle spelas duggade det bara och regnet upphörde strax därpå.

Två matcher spelades och ju fler mål som gjordes desto varmare och soligare blev dagen. :)
Första matchen slutade 6-3 till grabbarna och den andra 4-0.
Den lycka man får se och uppleva går inte med ord att beskriva.
De hoppar och skriker och jublar om vartannat.

En fin guldmedalj samt diplom och glass blev dagens belöning för hårt slit.



Gullungen har stolt visat sin medalj för alla han har träffat under dagen.



Mera mål

Kom på att jag nu äntligen skulle ta och komma till skott och måla lite.
Har gått och dragit på detta projekt länge då jag inte riktigt tycker det är så skoj att måla.
Gillar när sakerna är målade, men tycker inte att det blir riktigt snyggt när jag gör det.




Svart är färgen och jag hoppas och tror att det kommer bli riktigt bra när det är klart.
Men jag kan för allt i världen inte förstå varför jag aldrig kan måla utan att kladda ner mig själv?!
Idag använde jag till och med handskar för att slippa kladdiga händer.
Inga kladdiga händer blev det men däremot kladdig arm, suck!





































En liten tjuvtitt får ni också på vad det är jag målar, men mer än så tänker jag inte avslöja förrän jag är klar. ;)

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!