torsdag 10 november 2011

Sladdlös


Oh nooooo!

Det som absolut inte får hända har nu hänt. Sladden till min dator jag använder till skolarbeten har slutat fungera bara sådär. Batteriet slutade ta laddning för ett tag sedan så datorn är i behov av en sladd för att starta. 
Nu till det stora problemet - allt jag har skrivit till mina två inlämningsuppgifter.ligger.på.den.datorn!
Tror ni att jag har sparat ner mitt material på ett USB-minne då? Neeeeee, inte jag inte.

Som tur är hade inte min man något emot att ta en sväng till Claes Ohlsson för att kika om de kanske har en sladd som kan passa min lilla dator. Hoppas, hoppas, hoppas han hittar en för annars vet jag inte vad jag gör!

Som tur är har vi ju andra datorer i detta hus, men det hjälper inte mig att få tillbaka det jag har skrivit, suck.
Men jag kan blogga i allafall.

Om jag har lärt mig något av detta? Japp, se till att detta händer när affärerna har öppet så du kan åka och köpa en ny sladd direkt. ;)
Sedan kan det ju vara idé att spara på ett USB-minne också, he he.


Kolla in erbjudandet!




Ni bara måste titta in hos TINTIN Style och kolla in deras Midseason Sale!
mycket fint till fin fina priser.



Fina Chillnorway klänningen att mysa i hela vintern.



Sötaste Odd Mollysen.



Skitsnygga byxor från true NYC.



Bedårande kofta från see by Chloé.


Ni hittar garanterat era egna favoriter på sidan. Själv hittade jag någonting riktigt fint, som jag efter en liten diskussion med mig själv kom fram till att jag faktiskt borde ha. ;)
Vad det är får ni se sedan.

Tänkte passa på att fråga vad ni tycker om mitt "tipsande" om olika saker här på bloggen?
Ska jag fortsätta eller tycker ni det stör?


Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Hua! Mardröm. Jag säkerhetskopierade allt när jag pluggade. Alltid på ett par ställen. Så knäppt orolig var jag :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!