fredag 25 november 2011

Fint tips inför helgen



Hejsan hoppsan

Helg igen alltså. Tiden bara rusar iväg när man minst behöver det. 
Jag skulle behöva all extra tid som finns just nu.
Min älskling har dragit iväg till London på några dagar så här hemma är det jag som ska sköta markservicen.
Vet att det kommer gå bra, men det är så typiskt att alla aktiviteter ska läggas på precis den här helgen.

Tips tips!

Måste få hinta om Provrummets erbjudande som de har nu fredag och lördag.
Detta får man bara inte missa!





Som ni vet var jag en av de lyckliga vinnarna till ett presentkort på 1000:- hos just Provrummet.
Beställning är skickad så nu väntar jag spänt på paketet.
Lovar att visa er något riktigt fint när det har kommit. ;)

Nu ska här fixas mat, skjutsas till träning, shoppas, adventspyntas och sedan mysa lite också.
Det är ju trots allt fredag.
Jo just ja...ska väl kanske skriva klart det sista på min uppgift också så jag får iväg det med posten.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en härlig fredagskväll. Med fina, fina ljusfatet. Kramar till dig. Kicki :)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt ljusfat du hade gjort.
    Önskar dig en trevlig advent!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å rackarns, jag hade helt glömt av deras erbjudande. Var grymt sugen på att köpa den där julinspirerande klänningen som de har. Men vem vet, det kanske går fler tåg. Förra året hade de ju en julkalender med en massa bra erbjudanden, hoppas att de satsar på det i år igen. Grattis till priset, vilken tjusig vinst. Är lite nyfiken på vad du har handlat. Hoppas att du visar upp det sedan :-)

    Trevlig första advent till dig!
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!