onsdag 23 november 2011

Pyssel paus



Sätter lite färg på tillvaron

Fick härom dagen en beställning på ett dopkort till en liten tjej som ska döpas på söndag.
Passade på att pyssla ihop ett nu idag när jag tog en liten paus från pluggandet.
Vet att presenten skulle vara en nalle, så då fick det bli en liten nalle på kortet också.

Plockade fram akvarellfärgerna igen och satte igång med nalle skapandet.
Det blev en "lapptäcksnalle".




Sedan letade jag fram kort, papper, lim mm och vipps så bidde det ett kort...





Inte världens bästa foto, jag vet, men det är svårt att få till bra foton nu när det är grått och trist väder ute. Ljuset lyser med sin frånvaro skulle man kunna säga, ha ha.

Nu lite mat och sedan skriva, skriva, skriva igen.


Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Men guuud vilket underbart fint kort! :) Du är så duktig! Vore jag hälften så pysslig och knåpig som dig så vore jag nöjd ;) Kram S

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig kära kusin. Det är så roligt att se när folk gör sina egna saker. Alltid lika roligt att få.

    SvaraRadera
  3. Helt otroligt !!
    jag kan inte ens hålla i en penna!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad du är duktig! Så gulligt och välgjort! Imponerad! :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. Vilket fint kort! Så grymt duktig är du =)
    Massa kramar till er!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!